🌴بسمه تعالي
🔷امام جعفر صادق ع کا ابو حنیفہ سے مناظرہ 🔷
👈 ایک دلچسپ اور علمی مناظرہ ہے ضرور ایکبار مطالعہ کیجیے
ﺍﺑﻦ ﺍﺑﯽ ﻟﯿﻠﯽٰ ﺳﮯ ﻣﻨﻘﻮﻝ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻣﻔﺘﯽ ﻭﻗﺖ ﺍﺑﻮﺣﻨﯿﻔﮧ ﺍﻭﺭ ﻣﯿﮟ ﺑﺰﻡ ﻋﻠﻢ ﺣﮑﻤﺖ ﺻﺎﺩﻕ ﺁﻝ ﻣﺤﻤﺪ ، ﺣﻀﺮﺕ ﺍﻣﺎﻡ ﺟﻌﻔﺮ ﺻﺎﺩﻕ ع ۔ ﻣﯿﮟ ﻭﺍﺭﺩ ﮨﻮﺋﮯ ۔
ﺍﻣﺎﻡ ﻧﮯ ﺍﺑﻮ ﺣﻨﯿﻔﮧ ﺳﮯ ﺳﻮﺍﻝ ﮐﯿﺎ: ﺗﻢ ﮐﻮﻥ ﮨﻮ ؟
ﻣﯿﮟ :ﺍﺑﻮ ﺣﻨﯿﻔﮧ
ﺍﻣﺎﻡ : ﻭﮨﯽ ﻣﻔﺘﯽِ ﺍﮨﻞِ ﻋﺮﺍﻕ ؟
ﺍﺑﻮ ﺣﻨﯿﻔﮧ : ﺟﯽ ﮨﺎﮞ
ﺍﻣﺎﻡ : ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﻮ ﮐﺲ ﭼﯿﺰ ﺳﮯ ﻓﺘﻮﯼٰ ﺩﯾﺘﮯ ﮨﻮ؟
ﺍﺑﻮ ﺣﻨﯿﻔﮧ : ﻗﺮﺁﻥ ﺳﮯ
ﺍﻣﺎﻡ : ﮐﯿﺎ ﭘﻮﺭﮮ ﻗﺮﺁﻥ ﻧﺎﺳﺦ ﺍﻭﺭ ﻣﻨﺴﻮﺥ ﺳﮯ ﻟﯿﮑﺮ ﻣﺤﮑﻢ ﺍﻭﺭ ﻣﺘﺸﺎﺑﮧ ﺗﮏ ﮐﺎ ﻋﻠﻢ ﮨﮯ ﺗﻤﮩﺎﺭﮮ ﭘﺎﺱ؟
ﺍﺑﻮﺣﻨﯿﻔﮧ : ﺟﯽ ﮨﺎﮞ
ﺍﻣﺎﻡ : ﻗﺮﺁﻥ ﻣﯿﮟ ﺳﻮﺭۂ ﺳﺒﺎ ﮐﯽ ۱۸ﻭﯼ ﺁﯾﺖ
*ﻭَﺟَﻌَﻠﻨَﺎ ﺑَﯿﻨَﮩُﻢ ﻭَﺑَﯿﻦَ ﺍﻟﻘُﺮَﯼ ﺍﻟَّﺘِﯽ ﺑَﺎﺭَﮐﻨَﺎ ﻓِﯿﮩَﺎ ﻗُﺮًﯼ ﻇَﺎﮨِﺮَۃً ﻭَﻗَﺪَّﺭﻧَﺎ ﻓِﯿﮩَﺎ ﺍﻟﺴَّﯿﺮَ ﺳِﯿﺮُﻭﺍ ﻓِﯿﮩَﺎ ﻟَﯿَﺎﻟِﯽ ﻭَﺃَﯾَّﺎﻣًﺎ ﺁﻣِﻨِﯿﻦَ**
ﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﺑﻐﯿﺮ ﮐﺴﯽ ﺧﻮﻑ ﮐﮯ ﺭﻓﺖ ﻭ ﺁﻣﺪ ﮐﺮﻭ ۔
ﺍﺱ ﺁﯾﺖ ﻣﯿﮟ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻋﺎﻟﻢ ﮐﯽ ﻣﺮﺍﺩ ﮐﻮﻧﺴﯽ ﺟﮕﮧ ﮨﮯ ؟
ﺍﺑﻮ ﺣﻨﯿﻔﮧ : ﺍﺱ ﺁﯾﺖ ﻣﯿﮟ ﻣﮑّﮧ ﺍﻭﺭ ﻣﺪﯾﻨﮧ ﻣﺮﺍﺩ ﮨﮯ
ﺍﻣﺎﻡ : ( ﺍﻣﺎﻡ ﻧﮯ ﯾﮧ ﺟﻮﺍﺏ ﺳﻦ ﮐﺮ ﺍﮨﻞ ﻣﺠﻠﺲ ﮐﻮ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﮐﺮ
ﮐﮯ ﮐﮩﺎ ) ﮐﯿﺎ ﺍﯾﺴﺎ ﮨﻮﺍ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻣﮑّﮧ ﺍﻭﺭ ﻣﺪﯾﻨﮧ ﮐﮯ ﺩﺭﻣﯿﺎﻥ
ﻣﯿﮟ ﺗﻢ ﻧﮯ ﺳﯿﺮ ﮐﯽ ﮨﻮ ﺍﻭﺭ ﺍﭘﻨﮯ ﺟﺎﻥ ﺍﻭﺭ ﻣﺎﻝ ﮐﺎ ﮐﻮﯾﯽ ﺧﻮﻑ ﻧﮧ ﺭﮨﺎ ﮨﻮ؟
ﺍﮨﻞ ﻣﺠﻠﺲ : ﺑﺎ ﺧﺪﺍ ﺍﯾﺴﺎ ﺗﻮ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ۔
ﺍﻣﺎﻡ : ﺍﻓﺴﻮﺱ ﺍﯼ ﺍﺑﻮ ﺣﻨﯿﻔﮧ ﺧﺪﺍ ﺣﻖ ﮐﮯ ﺳﻮﺍ ﮐﭽﮫ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﮩﺘﺎ ﺫﺭﺍ ﯾﮧ ﺑﺘﺎﺅ ﮐﮧ ﺧﺪﺍ ﻭﻧﺪ ﻋﺎﻟﻢ ﺳﻮﺭۂ ﺁﻝِ ﻋﻤﺮﺍﻥ ﮐﯽ ۹۷ﻭﯼ ﺁﯾﺖ
ﻣﯿﮟ ﮐﺲ ﺟﮕﮧ ﮐﺎ ﺫﮐﺮ ﮐﺮ ﺭﮨﺎ ﮨﮯ : *ﻭﻣﻦ ﺩﺧﻠﮧ ﮐﺎﻥ ﺁﻣﻨﺎ*۔
ﺍﺑﻮ ﺣﻨﯿﻔﮧ : ﺧﺪﺍ ﺍﺱ ﺁﯾﺖ ﻣﯿﮟ ﺑﯿﺖ ﺍﻟﻠﮧ ﺍﻟﺤﺮﺍﻡ ﮐﺎ ﺫﮐﺮ ﮐﺮ ﺭﮨﺎ
ﮨﮯ ۔
ﺍﻣﺎﻡ ﻧﮯ ﺍﮨﻞ ﻣﺠﻠﺲ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺭﺥ ﮐﺮ ﮐﮯ ﮐﮩﺎ ﮐﯿﺎ ﻋﺒﺪ ﺍﻟﻠﮧ ﺍﺑﻦ ﺯﺑﯿﺮ ﺍﻭﺭ ﺳﻌﯿﺪ ﺍﺑﻦ ﺟﺒﯿﺮ ﺑﯿﺖ ﺍﻟﻠﮧ ﻣﯿﮟ ﻗﺘﻞ ﮨﻮﻧﮯ ﺳﮯ ﺑﭻ
ﮔﯿﮯ ؟
ﺍﮨﻞ ﻣﺠﻠﺲ : ﺁﭖ ﺻﺤﯿﺢ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ۔( کیوں کہ یہ دونوں بیت الحرام میں قتل کیے گئے تھے)
ﺍﻣﺎﻡ : ﺍﻓﺴﻮﺱ ﮨﮯ ﺗﺠﮫ ﭘﺮ ﺍﮮ ﺍﺑﻮ ﺣﻨﯿﻔﮧ ﺧﺪﺍ ﺣﻖ ﮐﮯ ﺳﻮﺍ ﮐﭽﮫ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﮩﺘﺎ۔
ﺍﺑﻮ ﺣﻨﯿﻔﮧ : ﻣﯿﮟ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺎ ﻧﮩﯿﮟ ﻗﯿﺎﺱ ﮐﺎ ﻋﺎﻟﻢ ﮨﻮﮞ ۔
ﺍﻣﺎﻡ : ﺍﭘﻨﮯ ﻗﯿﺎﺱ ﮐﮯ ﺫﺭﯾﻌﮧ ﺳﮯ ﯾﮧ ﺑﺘﺎ ﮐﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﻧﺰﺩﯾﮏ
ﻗﺘﻞ ﺑﮍ ﺍ ﮔﻨﺎﮦ ﮨﮯ ﯾﺎ ﺯﻧﺎ ۔
ﺍﺑﻮ ﺣﻨﯿﻔﮧ : ﻗﺘﻞ
ﺍﻣﺎﻡ :ﭘﮭﺮ ﮐﯿﻮﮞ ﺧﺪﺍ ﻧﮯ ﻗﺘﻞ ﻣﯿﮟ ﺩﻭﮔﻮﺍ ﮨﻮﮞ ﮐﯽ ﺷﺮﻁ ﺭﮐﮭﯽ ﻟﯿﮑﻦ ﺯﻧﺎ ﻣﯿﮟ ﭼﺎﺭ ﮔﻮﺍ ﮨﻮﮞ ﮐﯽ ﺷﺮﻁ ﺭﮐﮭﯽ۔
ﺍﻣﺎﻡ : ﺍﭼﮭﺎ ﻧﻤﺎﺯ ﺍﻓﻀﻞ ﮨﮯ ﯾﺎ ﺭﻭﺯﮦ ۔
ﺍﺑﻮ ﺣﻨﯿﻔﮧ : ﻧﻤﺎﺯ
ﺍﻣﺎﻡ : ﯾﻌﻨﯽ ﺗﻤﮩﺎﺭﮮ ﻗﯿﺎﺱ ﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺣﺎﯾﻀﮧ ﭘﺮ ﻭﮦ ﻧﻤﺎﺯﯾﮟ ﺟﻮ ﺍﺱ ﻧﮯ ﺍﯾﺎﻡِ ﺣﯿﺾ ﻣﯿﮟ ﻧﮩﯿﮟ ﭘﮍ ﮬﯽ ﻭﺍﺟﺐ ﮨﯿﮟ ﻧﮧ ﺭﻭﺯﮦ ، ﺟﺒﮑﮧ
ﺧﺪﺍ ﻧﮯ ﺭﻭﺯﮦ ﮐﯽ ﻗﻀﺎ ﻭﺍﺟﺐ ﮐﯽ ﮨﮯ ﻧﮧ ﻧﻤﺎﺯ ﮐﯽ ۔
ﺍﻣﺎﻡ : ﺍﮮ ﺍﺑﻮ ﺣﻨﯿﻔﮧ ﭘﯿﺸﺎﺏ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﻧﺠﺲ ﮨﮯ ﯾﺎ ﻣﻨﯽ ؟
ﺍﺑﻮ ﺣﻨﯿﻔﮧ : ﭘﯿﺸﺎﺏ۔
ﺍﻣﺎﻡ : ﺗﻤﮩﺎﺭﮮ ﻗﯿﺎﺱ ﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﭘﯿﺸﺎﺏ ﭘﺮ ﻏﺴﻞ ﻭﺍﺟﺐ ﮨﮯ ﻧﮧ ﻣﻨﯽ ﭘﺮ ، ﺟﺒﮑﮧ ﺧﺪﺍ ﻧﮯ ﻣﻨﯽ کے خارج ہونے ﭘﺮ ﻏﺴﻞ ﻭﺍﺟﺐ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ ﻧﮧ ﭘﯿﺸﺎﺏ ﭘﺮ ۔
ﺍﺑﻮ ﺣﻨﯿﻔﮧ : ﻣﯿﮟ ﺻﺎﺣﺐِ ﺭﺍﯼ ﮨﻮﮞ ۔
ﺍﻣﺎﻡ : ﺍﭼﮭﺎ ﺗﻮ ﯾﮧ ﺑﺘﺎﺅ ﮐﮧ ﺗﻤﮩﺎﺭﯼ ﻧﻈﺮ ﺍﺳﮑﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ ، ﺁﻗﺎ ﺍﻭﺭ ﻏﻼﻡ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﺍﯾﮏ ﮨﯽ ﺩﻥ ﺷﺎﺩﯼ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﯽ ﺷﺐ ﻣﯿﮟ ﺍﭘﻨﯽ ﺍﭘﻨﯽ ﺑﯿﻮﯼ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﮨﻤﺒﺴﺘﺮ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ، ﺍﺳﮑﮯ ﺑﻌﺪ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﺳﻔﺮ ﭘﺮ ﭼﻠﮯ ﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﭘﻨﯽ ﺑﯿﻮﯾﻮﮞ ﮐﻮ ﮔﮭﺮ ﭘﺮ ﭼﮭﻮﮌ ﺩﯾﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﻣﺪّﺕ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﮐﮯ ﯾﮩﺎﮞ ﺍﯾﮏ ﺍﯾﮏ ﺑﯿﭩﺎﭘﯿﺪﺍ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﺍﯾﮏ ﺩﻥ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﺳﻮﺗﯽ ﮨﯿﮟ ، ﮔﮭﺮﮐﯽ ﭼﮭﺖ
ﮔﺮ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﻋﻮﺭﺗﯿﮟ ﻣﺮ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﯿﮟ ، ﺗﻤﮩﺎﺭﯼ ﺭﺃﯼ ﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﻟﮍﮐﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﮐﻮﻥ ﻏﻼﻡ ﮨﮯ ﮐﻮﻥ ﺁﻗﺎ ﮐﻮﻥ ﻭﺍﺭﺙ ﮨﮯ ﮐﻮﻥ ﻣﻮﺭﺙ ؟
کوئی جواب نہیں دیتا
ﺍﺑﻮ ﺣﻨﯿﻔﮧ : ﻣﯿﮟ ﺻﺮﻑ ﺣﺪﻭﺩ ﮐﮯ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﻣﯿﮟ ماﮨﺮ ﮨﻮﮞ ۔
✅ ـ ﺍﻣﺎﻡ : ﺍﺱ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﭘﺮ ﮐﯿﺴﮯ ﺣﺪ ﺟﺎﺭﯼ ﮐﺮﻭ ﮔﮯ ﺟﻮ ﺍﻧﺪﮬﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﻧﮯ ﺍﯾﮏ ﺍﯾﺴﮯ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﮐﯽ ﺁﻧﮑﮫ ﭘﮭﻮﮌﯼ ﮨﮯ ﺟﺴﮑﯽ ﺁﻧﮑﮫ ﺻﺤﯿﺢ ﺗﮭﯽ ﺍﻭﺭ ﻭﮦ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺟﺴﮑﮯ ﮨﺎﺗﮫ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﻨﮯ
ﺍﯾﮏ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﻓﺮﺩ ﮐﺎ ﮨﺎ ﺗﮫ ﮐﺎﭦ ﺩﯾﺎ ﮨﮯ ؟
یہاں بھی کوئی جوان نہیں دیا
ﺍﺑﻮ ﺣﻨﯿﻔﮧ : ﻣﯿﮟ ﺻﺮﻑ ﺑﻌﺜﺖِ ﺍﻧﺒﯿﺎ ﺀ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﺟﺎﻧﺘﺎ ﮨﻮﮞ
ﺍﻣﺎﻡ : ﺍﭼﮭﺎ ﺫﺭﺍ ﺩﯾﮑﮭﯿﮟ ﯾﮧ ﺑﺘﺎﺅ ﮐﮧ ﺧﺪﺍ ﻧﮯ ﻣﻮﺳﯽٰ ﺍﻭﺭ ﮨﺎﺭﻭﻥ
ﮐﻮ ﺧﻄﺎﺏ ﮐﺮ ﮐﮯ ﮐﮩﺎ ﮐﮧ ﻓﺮﻋﻮﻥ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﺟﺎﺅ ﺷﺎﯾﺪ ﻭﮦ
ﺗﻤﮩﺎﺭﯼ ﺑﺎﺕ ﮐﻮ ﻗﺒﻮﻝ ﮐﺮ ﻟﮯ ﯾﺎ ﮈﺭ ﺟﺎﮮ ٔ :
( *ﻓَﻘُﻮﻟَﺎ ﻟَﮧُ ﻗَﻮْﻻً ﻟَّﯿِّﻨﺎً ﻟَّﻌَﻠَّﮧُ ﯾَﺘَﺬَﮐَّﺮُ ﺃَﻭْ ﯾَﺨْﺸَﯽ* . ﻃﮧ ۴۴ ) ﯾﮧ ﻟﻌﻞّ ﺗﻤﮩﺎﺭﯼ ﻧﻈﺮ ﻣﯿﮟ ﺷﮏ
ﮐﮯ ﻣﻌﻨﯽٰ ﻣﯿﮟ ﮨﮯ ؟
ﺍﺑﻮ ﺣﻨﯿﻔﮧ : ﮨﺎﮞ
ﺍﻣﺎﻡ : ﺧﺪﺍ ﮐﻮ ﺷﮏ ﺗﮭﺎ ﺟﻮ ﮐﮩﺎ ﺷﺎﯾﺪ ؟
ﺍﺑﻮ ﺣﻨﯿﻔﮧ : ﻣﺠﮭﮯ ﻧﮩﯿﮟ ﻣﻌﻠﻮﻡ
✅ ﺍﻣﺎﻡ : ﺗﻤﮩﺎﺭﺍ ﮔﻤﺎﻥ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻣﯿﮟ ﮐﺘﺎﺏ ﺧﺪﺍ ﮐﮯ ﺫﺭﯾﻌﮧ ﻓﺘﻮﯼٰ ﺩﯾﺘﺎ ﮨﻮﮞ ﺟﺒﮑﮧ ﺗﻢ ﺍ ﺳﮑﮯ ﺍﮨﻞ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮ ، ﺗﻤﮩﺎﺭﺍ ﮔﻤﺎﻥ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺗﻢ ﺻﺎﺣﺐِ ﻗﯿﺎﺱ ﮨﻮ ﺟﺒﮑﮧ ﺳﺐ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﺍﺑﻠﯿﺲ ﻧﮯ ﻗﯿﺎﺱ ﮐﯿﺎ ﺗﮭﺎ
ﺍﻭﺭ ﺩﯾﻦِ ﺍﺳﻼﻡ ﻗﯿﺎﺱ ﮐﯽ ﺑﻨﯿﺎﺩ ﭘﺮ ﺑﻨﺎ ﮨﻮﺍ ﻧﮩﯿﮟ ، ﺗﻤﮩﺎﺭﺍ ﮔﻤﺎﻥ
ﮨﮯ ﮐﮧ ﺗﻢ ﺻﺎﺣﺐ ﺭﺃﯼ ﮨﻮ ﺟﺒﮑﮧ ﺩﯾﻦ ﺍﺳﻼﻡ ﻣﯿﮟ ﺭﺳﻮﻝ ﺧﺪﺍ ﮐﮯ ﻋﻼﻭﮦ ﮐﺴﯽ ﮐﯽ ﺭﺃ ﯼ ﺩﺭﺳﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ﺍﺱ ﻟﯿﮯ ﮐﮧ ﺧﺪﺍ ﻭﻧﺪِ ﻋﺎﻟﻢ ﻓﺮﻣﺎﺗﺎ ﮨﮯ :
*ﻓﺎﺣﮑﻢ ﺑﯿﻨﮩﻢ ﺑﻤﺎ ﺍﻧﺰﻝ ﺍﻟﻠﮧ*۔.
ﺗﻮ ﺳﻤﺠﮭﺘﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺣﺪﻭﺩ ﻣﯿﮟ ﻭﺍﺭﺩ ﮨﮯ ﺟﺲ ﭘﺮ ﻗﺮآﻥ ﻧﺎﺯﻝ ﮨﻮﺍ ﮨﮯ ﺗﺠﮫ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺣﺪﻭﺩ ﻣﯿﮟ ﻋﻠﻢ ﺭﮐﮭﺘﺎ ﮨﻮ ﮔﺎ ﺗﻮ ﺳﻤﺠﮭﺘﺎ ﮨﮯ
ﮐﮧ ﺑﻌﺜﺖِ ﺍﻧﺒﯿﺎ ﺀ ﮐﺎ ﻋﺎﻟﻢ ﮨﮯ ﺧﻮﺩ ﺧﺎﺗﻢِ ﺍﻧﺒﯿﺎﺀ، ﺍﻧﺒﯿﺎﺉ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﺯﯾﺎﺩ ﮦ ﻭﺍﻗﻒ ﺗﮭﮯ ﺍﻭﺭ ﻣﯿﺮﮮ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﺗﻮﻧﮯ ﺧﻮﺩ ﮐﮩﺎ ﻓﺮﺯﻧﺪﺭﺳﻮﻝ ﺍﻭﺭ ﮐﻮﺋﯽ ﺳﻮﺍﻝ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯿﺎ ، ﺍﺏ ﻣﯿﮟ ﺗﺠﮫ ﺳﮯ ﮐﭽﮫ
ﻧﮩﯿﮟ ﭘﻮﭼﮭﻮﻧﮕﺎ ﺍﮔﺮ ﺻﺎﺣﺐِ ﻗﯿﺎﺱ ﮨﮯ ﺗﻮ ﻗﯿﺎﺱ ﮐﺮ۔
ﺍﺑﻮ ﺣﻨﯿﻔﮧ : ﯾﮩﺎﮞ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺍﺏ ﮐﺒﮭﯽ ﻗﯿﺎﺱ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﻭﻧﮕﺎ ۔
ﺍﻣﺎﻡ : ﺭﯾﺎﺳﺖ ﮐﯽ ﻣﺤﺒّﺖ ﮐﺒﮭﯽ ﺗﻤﮑﻮ ﺍﺱ ﮐﺎﻡ ﮐﻮ ﺗﺮﮎ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﻧﮯ ﺩﯾﮕﯽ ﺟﺴﻄﺮﺡ ﺗﻢ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﻭﺍﻟﻮﮞ ﮐﻮ ﺣﺐّ ﺭﯾﺎﺳﺖ ﻧﮯ ﻧﮩﯿﮟ ﭼﮭﻮﮌ ﺍ۔
...............
اس مناظرے سے جو چند نکات سمجھ آتے وہ یہ ہیں
🔸ـ علم لدنی کے مالک صرف امام برحق ہوا کرتے
اور خدا کے حقیقی نمایندے اپنے زمانے کے تمام علماء سے زیادہ علم رکھنے والے ہوتے،
🔸 ـ اھل بیت (۱۴)رسول اللہ ہی علم بے پناھ کے وارث ہیں
🔸ـ جاھل لوگوں کا کام قیاس، رأی اور اپنے حدس و گمان پر تکیہ کرنا ہوتا ہے اور عام سادہ لوگوں کو قرآن سے من گھڑت تفسیر بیان کر کے گمراھ کرتے جیسے آج ھمارے منبر پر ہو رہا.
🔸 ـ دین سے منحرف لوگ دنیا کی لالچ اور شھرت کی وجہ سے اپنی جہالت آمیز گفتگو اور دوسروں کو گمراہ کرنے سے باز نہیں آتے،
اپنا دین بھی تباھ کرتے اور دوسروں کا بھی،
📘 ـ (ﺍﺣﺘﺠﺎﺝ ﻃﺒﺮﺳﯽ ﺝ۲ ﺹ۲۷۰ﺗﺎ ۲۷۴)
📚ـ انجمن علمـی باب العلم
مکتب: سيرة الأئمة المعصومين عليهم السلام
.: Weblog Themes By Pichak :.